Małołączniak

Rok później od naszego pierwszego spotkania z Czerwonymi Wierchami wybraliśmy się na Małołączniak (2096 m n.p.m.). Tym razem inną trasą – szliśmy od Doliny Małej Łąki, następnie  odbiliśmy niebieskim szlakiem na Przysłop Mietusi, Dolinę Miętusią i dalej na Małołączniaka. Trasa piękna widokowo. Ponadto mogliśmy zaobserwować ciekawe rośliny – zerwę kulistą, goryczkę wiosenną, gnidosza okółkowego, niebielistkę trwałą oraz po raz pierwszy goździka okazałego.

2011.08.07

Written By
More from Ola

Wierzba rosochata

Wierzba głowiasta”rosochata” jest charakterystyczna dla krajobrazu polskiej wsi. Rośnie często wzdłuż dróg...
Read More

1 Comment

• My podobnie. 2 lata temu przeszliśmy po prostu przez Małołączniak, idąc od Ciemniaka przez wszystkie Czerwone Wierchy. Zapamiętaliśmy przepiękny widok z tej góry, szczególnie na Tatry po słowackiej stronie i ciekawe piramidki ułożone z kamyków. W tym roku wchodziliśmy od strony Doliny Małej Łąki i warto było ze względu na towarzyszący od wyjścia z lasu widok pionowego urwiska skalnego. Było super!